maanantai 1. helmikuuta 2016

Pientä pintaremonttia

Mä muutan! Omilleni. Yksin. Itsenäisesti. Yksinäisyyteen. Vajaa vuoden mä tässä oon kämppää hakenukin, Porvoosta ei vaan kovin helposti irtoo tällä hetkellä hyvää kämppää halvalla. Varsinkin sellasta mihin saisi koiran ottaa. No mutta hyvin kävi, sopimukset tehtiin pari viikkoa sitten ja avaimetkin hain viime viikolla. Koska kämpän seinät oli vähän mitä oli, osa sinistä ja osa oranssia (ei siis koko kämppä onneksi), niin halusin maalata ne valkoiseksi. Käytiin perjantaina isäni kanssa hakemassa maalit ja maalattiin hänen ja veljeni kanssa koko viikonloppu, ja täytyy myöntää että se oli paljon raskaampaa mitä alunperin kuvittelin. Tänään kävin vielä veljen ja kaverin kanssa maalaamassa ja huomenna veli käy viimestelemässä. Loppuviikosta tarkoitus muuttaa!

#artsy 




Tässä samalla vielä asiasta kukkaruukkuun: mulla on ihan kohta ensimmäinen ajotunti. Minä auton ratissa alle tunnin päästä ensimmäistä kertaa. Kiva. Rip. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti